Polityka wymiany i zwrotów w sklepie SPARROW
W sparrow.sklep.pl stawiamy na zadowolenie naszych klientów, dostarczając produkty dziecięce szyte na specjalne zamówienie. Jesteśmy dumni z naszej oferty, która uwzględnia ogromną ilość kombinacji, kolorów i rozmiarów, aby sprostać indywidualnym potrzebom każdego klienta.
Dzięki temu, nie przechowujemy gotowych produktów w magazynie, ale każdy jest tworzony specjalnie dla Ciebie.
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, produkt "nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb" nie podlega zwrotowi.
Rozumiemy jednak, że zakupy przez Internet mogą być nieco nieprzewidywalne, a kolor czy faktura produktu mogą wyglądać inaczej na ekranie komputera niż w rzeczywistości. Dlatego, aby maksymalnie ułatwić Ci wybór, oferujemy możliwość zamówienia
próbek naszych kolorów. Pozwoli Ci to dokonać najbardziej świadomego wyboru, odpowiadającego Twoim oczekiwaniom.
Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz dokonać wymiany produktu - nie martw się! Po wcześniejszym kontakcie z nami, damy Ci możliwość wymiany najbardziej popularnych produktów* na inny kolor lub coś innego z naszej oferty. Należy jednak pamiętać, że produkty z haftem niestety nie podlegają wymianie ze względu na ich unikalny charakter.
W przypadku decyzji o wymianie, koszty wysyłki zwrotnej oraz ponownej wysyłki produktu pokrywa klient (17 PLN)
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące naszej polityki zwrotów i wymiany, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
* ochraniacze w formie warkocza jednokolorowe, poduszki gwiazdki, chmurki, księżyce, balony na ścianę, poduszki plecione